"Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki" • Przetargi • BiP - Urząd Miasta i Gminy Sochocin • e-samorząd • Urząd Gminy Sochocin

"Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki"

status
zamknięty
rodzaj
przetarg nieograniczony
składanie ofert
21 kwietnia 2017, 9:00 • Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.
rozpoczęcie
21 kwietnia 2017, 9:30 • Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

NA DOSTAWY

prowadzonym zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego

Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:

„Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki”

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gminny Zakład Komunalny w Sochocinie Sp. z o.o.

09-110 Sochocin

ul. Żeromskiego 21

tel./fax: (0-23) 661-81-20 e-mail: gzksochocin@onet.pl

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (art.133 ust.1 w zw. z art.132 ust. 1 pkt. 4,. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity z późn. zm.), zgodnie z przepisami Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Sochocinie Sp. z o.o., zatwierdzonym Zarządzeniem nr 2/2017 Zarządu Spółki z dnia 10 kwietnia 2017 r.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki oraz jednodniowe przeszkolenie w zakresie obsługi na terenie Zamawiającego dla 2 operatorów.

2. Wymagana jest gwarancja na okres minimum 36 miesięcy lub 2000 motogodzin, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy, które zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

4. W przypadku, gdy w zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub wskazał jakikolwiek sprzęt, urządzenie lub inne poprzez podanie nazwy producenta lub w inny sposób, który mógłby wskazywać na konkretnego producenta i w ten sposób mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tego sprzętu, urządzeń lub innych możliwość zastosowań równoważnych tzn., przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia parametry stanowią parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest więc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że określona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

4. Termin wykonania zamówienia:

1. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.

5. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:

Oferty oceniane będą według następujących kryteriów i ich znaczenia:

Nr

Kryterium

Waga

1

Cena wykonania przedmiotu umowy – (C)

100%

6. Warunki udziału w postepowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

A) spełniają warunki określone w § 5 ust. 3 Regulaminu:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

- zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

- zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

c) zdolności technicznej lub zawodowej:

- zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy koparki, o wartości co najmniej 330.000,00 zł brutto każda. Należy załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.

B) nie podlegają wykluczeniu na podstawie, §5 ust.2 Regulaminu, tj. z postępowania wyklucza się:

1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;

2) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a) o którym mowa w: art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),

b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,

c) skarbowe,

d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769)

3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;

4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;

6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;

9) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);

11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

13) Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844);

7. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

8. Informacja o miejscu i czasie uzyskania Specyfikacji dla Wykonawców:

SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.zaklad.sochocin.pl

9. Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:

Andrzej Ryziński – w zakresie merytorycznym

Emilia Mysiewicz – w zakresie proceduralnym

Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewał się w formie pisemnej

e-mail: gzksochocin@onet.pl

Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek ÷ piątek: 800 ÷ 1500,

Porozumiewanie się Zamawiającego i Wykonawców w trakcie niniejszego postępowania będzie odbywać się w formie pisemnej. Informacje przekazane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

Zamawiający odpowie na zapytania, jeżeli wpłyną do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem otwarcia ofert.

10. Miejsce i termin składania ofert:

Miejsce składania: siedziba Zamawiającego – Biuro Obsługi Klienta.

W terminie do: 21 kwietnia 2017 r., godzina 900

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Miejsce otwarcia Ofert: siedziba Zamawiającego.

W terminie: 21 kwietnia 2017 r., godzina 930

© 2017 Urząd Gminy w Sochocinie | Projekt i wykonanie: INVENTOR Multimedia (mMyCity)