Strona główna » e-samorząd » BiP - Urząd Miasta i Gminy Sochocin » Urząd Miasta i Gminy » Procedury i wnioski » Urząd Stanu Cywilnego
Urząd Stanu Cywilnego
- Wydawanie dokumentów z ksiąg stanu cywilnego
- Zmiana nazwiska lub imienia
- Powrót rozwiedzionej (ego) do nazwiska noszonego przed ślubem
- Sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego w akcie stanu cywilnego
- Zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem urzędu stanu Cywilnego
- Zawarcie związku małżeńskiego przed duchownym
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą
- Zgłoszenie urodzenia dziecka
- Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
- Rejestracja zgonu
- Wydawanie dowodów osobistych
- Wniosek o ujęcie w stałym obwodzie głosowania.
- Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej z pobytu stałego lub pobytu czasowego.
- Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców.
- Realizacja obowiązku meldunkowego - wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego.
- Realizacja obowiązku meldunkowego przez cudzoziemca - zameldowanie na pobyt stały lub czasowy.
- Zameldowanie na pobyt stały lub pobyt czasowy decyzją administracyjną.
- Realizacja obowiązku meldunkowego przez obywatela polskiego - zameldowanie na pobyt stały lub czasowy.
- Realizacja obowiązku meldunkowego zgłoszenie wyjazdu za granicę na pobyt stały lub czasowy powyżej 6-ciu miesięcy oraz zgłoszenie powrotu z pobytu czasowego za granicą.
- Zgoda na przyjęcie pełnomocnictwa do głosowania
- Wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania